2016. július 8., péntek

Lehetetlen? Akkor megcsinálom!

Sosem vágytam olyan dolgok után, amit könnyen meg lehet kapni. Amiért tenni és küzdeni kell az mindig sokkal jobban érdekelt. Már kiskoromban sem a homokozó kötött le, kiszúrtam magamnak a legmagasabb fát és addig másztam, míg végül a legtetejéig nem értem, és onnan kémleltem az eget... 


Hihetetlen milyen gyorsan telik az idő. Előző héten elindult a Miss International Hungary, a Miss Face of Beauty, továbbá az én utódom, a Miss Grand Hungary királynőjelöltjeinek versenye. Tisztán emlékszem, mikor még egy évvel ezelőtt én álltam ott nagy reményekkel, remegő lábakkal. Az a sok idegen arc, fodrász, sminkes, fotósok, stábtagok és szervezők mára már nagyon is megszokottá váltak. Sőt! Napról-napra, hétről-hétre együtt dolgozunk azon, hogy az idei évi nemzetközi szépségversenyen Magyarország neve beleíródjon a történelembe.

Sokan gondolják, hogy a koronáig vezető út a legnehezebb, azonban az igazi munka még csak az után kezdődik. A felkészítő tábor alatti megpróbáltatások után a több mint egy éven át zajló felkészülés fémjelzi igazán a királynői életet. S hiába adódnak olykor-olykor nehézségek, én csak emelt fővel lépkedek tovább, hiszen ami igazán értékes azt nem adják könnyen! 


Az idei évi királynőjelöltekre sem várnak fesztelen mindennapok, hiszen időről-időről már a válogatók és a tábor alatt meg kell mutatniuk, hogy több van bennük az átlagnál. Különféle alversenyeken, extrém fotózásokon és egyéb megpróbáltatásokon keresztül egyre fentebb és fentebb kell mászniuk azokon a bizonyos ágakon, míg végül a fa legtetején három királynőre három korona kerül, s onnan már határ a csillagos ég… :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése