2016. július 5., kedd

Reflektorba került az egész életem!

"Cikkek, interjúk,fotózások... reflektorba került az egész életem! Hogy könnyű lenne ez a világ?! Most már tudom rá a választ... korántsem az!"


A legutóbbi blogomban beszámoltam arról, hogy miként jutottam el oda, ahol most tartok! Most szeretném veletek megosztani, hogy miben változott meg az életem a szépségversenyekkel teli kis világomban!

Cikkek, interjúk, fotózások... reflektorba került az egész életem! Hogy könnyű lenne ez a világ?! Most már tudom rá a választ... korántsem az! De szeretem ezt csinálni, még ha néha nehéz is!

Ha feltettem volna magamnak a kérdést évekkel ezelőtt, hogy hol fogok tartani az életemben immáron 24 évesen... ugyan ezt mondtam volna, ami jelenleg történik velem! Hiszen ez volt a vágyam, hogy sikeres legyek és ebből a "szakmából" tudjak érvényesülni! Azzal viszont egyáltalán nem számoltam, hogy ennyire nehéz lesz az ismertség negatív dolgaival megküzdeni!


A legelején, amikor elkezdtem a szépségversenyzést naívan és tudatlanul álltam hozzá a dolgokhoz! Próbáltam mindenkinek megfelelni, jól teljesíteni csak éppen saját magammal felejtettem el törődni!

Ez mára már változott!


Most két nemzetközi verseny után és több magyar szépségverseny után teljesen másképpen állok a dolgokhoz!
Hogy miben változott meg az életem?!! Ha felteszem magamnak ezt a kérdést, nem kell sokat gondolkodnom... majdnem mindenben! Egy valami nem változott... a vágy, ami bennem él és arra késztet, hogy egyre jobb és jobb legyek!


Azzal, hogy szép lassan felmásztam azon a bizonyos létrán kinyílt a világ körülöttem! Számtalan lehetőséget kaptam külföldön, több fotózáson vettem részt, egy libanoni energiamárka reklámjába szerepelhettem és jelenleg egy nevezetes Isztambuli esztétikai cég és márka arca lehetek! Magyarországon a Poppy Lingerie -t képviselhetem, videóklippekbe szerepelhettem és számos fotózáson vagyok túl. Mégis teljesen más az érzésem az itthoni szépségiparral kapcsolatban!

Úgy gondolom, hogy itthon nagyon kevesen értik azt, hogy miről is szól ez a világ! Nem csak mosolygás, megjelenések, világbéke... ennél sokkal több.

Kellő intelligencia nélkül felfal a média és az emberek is. Ha nem tudod kezelni azt, hogy a közvéleményben benne vagy és állandóan érnek a negatív dolgok bele se kezdjél, mert akkor lesz pár álmatlan éjszakád!
Persze a támadások mellett nagyon sok pozitív pontja is van!


Rengeteg olyan emberrel találkoztam ezen évek során, akikkel a mai napig jó kapcsolatot ápolok és elmondhatom azt, hogy közel állnak a szívemhez! Legyen ez divattervező, fotós vagy modell!

Száz szónak is egy a vége...
Nekem az egyik nagy szerelmem a szépségipar, bármi is történjen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése