2016. július 19., kedd

Koronán innen és túl

Lassan egy év is eltelik a megkoronázásom óta. Hihetetlen, hogy tavaly ilyenkor ott izgultam a színfalak mögött és azon gondolkodtam, mi tetszik a zsűrinek. 


Ma már nem gondolkodom ilyeneken. Tudom, hogy mire vagyok képes, mit kell előhoznom magamból, hol fejlődjek. Már nem a zsűrinek akarok megfelelni, hanem magamnak. Királynőként tudom, hogyan formáljam a zsűri elvárásait a saját motivációmmá. Így sokkal könnyebb eredményeket elérni. A magyarországi döntőt sikeresen kipipáltam. Most a nemzetközi verseny következik.

A Miss International Hungary csapata az életem különböző területein segít és tanít a jobb teljesítmény érdekében. Olyan szerepekbe is bújhattam, mint műsorvezető vagy coach. Eleinte furcsa volt, sőt lázadtam, miért kell királynőként ezeket csinálnom. A műsorvezetés egy szuper lehetőség!


Idegen emberek előtt beszélni, megmutatni a személyiségem oldalait igazán jó érzés. Több alakalom után őszintén elgondolkodtam rajta, hogy a kommunikációval is szeretnék foglalkozni. Nagyon élveztem!

A coach szerepben újra más szituációba kerültem. Az idei királynőjelöltek csak úgy elárasztottak a kérdéseikkel. Tippeket, ötleteket adtam nekik. Annak, aki nyitott és királynő szeretne lenni mindenképpen hasznos meghallgatnia elődjének tapasztalatait. Hosszasan, kötetlenül beszélgettünk. Egészen intim dolgokba is belementünk, amit az ember nem oszt meg olyan lányokkal, akiket alig ismer. Éppen ezért volt olyan izgalmas! Az őszinte és mély „csevely” közben fel sem tűnt milyen gyorsan repül az idő.


Már nem csak kötelességemnek érzem, hogy segítsek a versenyzőknek, hanem szívből jövő támogatásnak is. Ott akarok lenni a lányok mellett és megadni nekik azt a pluszt, amit tavaly én is kerestem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése