2016. február 5., péntek

Egy jó pap holtig tanul?

-        Na még tízet!! – kiált rám odabentről a céltudatosságom, miközben tudom, az előző öttel is rég a határaimat feszegettem. A helyszín a Get Fit - River Fitness, én pedig egy súlyokkal felpakolt rúdat a hátamra kapva végzem a guggolásokat, miközben csak egy cél lebeg a szemem előtt: A korona!

Váradi Anna vagyok, szépségkirálynő, és hiszem, hogy az álmaink megvalósításához vezető első lépés, hogy felébredünk és elkezdünk az álmunkért élni!


Körülbelül egy éve ilyenkor kezdett el motoszkálni a fejemben a gondolat, hogy újból versenybe szállok. Korábbi versenyekből merítve azonban már tudtam, hogy mi vár rám és azt is, hogy nem lesz könnyű. Megvolt az elhatározás, kezdődhetett a megvalósítás. Elővettem hát - a már néhány hónapja a szekrény alján lapuló – edzőstáskám és telepakoltam „minden jóval”. Felkutattam a város legjobban felszerelt és legszimpatikusabb fitness-termét –melyet a River Fitness személyében könnyen meg is találtam – és indulhatott a hat hónapon át tartó kemény felkészülés. Volt olyan nap, hogy még a Nap is álmosan pislákolt odafent, azonban én már a sokadik körömet sprinteltem a futópadon. Minden nap kitűztem magam elé egy cél. Hét napból hétszer. A csokit a saláta váltotta, a nasit pedig gyümölcs. „A kitartó munka meghozza gyümölcsét.” S hogy megérte-e? Teljes mértékben.

Elnyertem a Miss Bikini címet.

A felkészülés azonban itt még nem ért véget. Tulajdonképpen most kezdődik csak igazán! Mint Miss Grand Hungary, ebben az évben Magyarországot fogom képviselni a Thaiföldön megrendezésre kerülő Miss Grand International világversenyen. Még több edzés, még több guggolás és persze a csoki halmoknak továbbra is csak távolról integetek. Azonban a kérdésre a válasz továbbá is: Igen, megéri! Egy általam rendkívül kedvelt sportmárka, a Chameleon Sport&Fitness felkért, hogy legyek a márkájuk új reklámarca. Azért valljuk be, egy szépségkirálynő estélyi ruhában, tele ékszerekkel és csillogó koronával a fején sokkal hitelesebb, mint felcsurizott hajjal sportcipőben súlyokat emelgetve. A Chameleon viszont más, mint egy egyszerű „bemcsi”. A minőséget és a sportos eleganciát ötvözi úgy, hogy mindig azt a bizonyos „Mintha rám öntötték volna” érzést keltse.

Egy formás test azonban nem elég a sikerhez. Ezt tudom, és teszek is azért, hogy ne csupán a külsőm alapján ítéljenek meg. Egy jó pap holtig tanul? Nos igen. Valahogy így vagyok ezzel én is, hiszen a tudásunk lesz az,a mit soha nem vehetnek el. Az év folyamán így hát az alakom mellett az angol nyelvtudásom is a legfelsőbb szintig kívánom fejleszteni, melyben a Nyelvitréning Nyelviskola kiváló tanárai állnak segítségemre. S, hogy milyen cél lebeg a szemem előtt? A korona!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése