2015. december 2., szerda

Túlfeszítve

– Behívok bárkit az utcáról és megcsinálja!! – ordította a fülembe Krisztián, miközben az izmaim remegtek a megerőltetéstől.
“A pokolba veled” – gondoltam magamban, miközben mély lélegzetet próbáltam venni, de úgy éreztem, már ahhoz sincs erőm. – Hogy van az, hogy ez a fickó egy másodperccel korábban megérzi, hogy fel akarom adni és mégsem hagyja?!
A dühöm daccá formálódott és beindult “csakazértis” üzemmód. Mire észbe kaptam, már meg is csináltam a gyakorlatot.
– Látod kislány – vágta hozzám a törülközőt Krisztián – mindig csak az agyad próbálja elhitetni veled, hogy fáradt vagy, de a tested bírja!

Kármán Dalma vagyok, szépségkirálynő. De tegnap még éppolyan hétköznapi lány voltam, mint Te!

Túlfeszítve
Csak egy jó buli és még több
Nagyon is jól emlékszem még arra a  tavaszi napra, amikor 2013-ban a barátnőmmel beneveztem a Miss International Hungary szépségversenyére. Gondoltam, egy nagy kaland az egész, aztán élem tovább a megszokott életemet. Ám hamarosan sminkesek, fodrászok és ruhatervezők vettek körül: megismertettek önmagammal, és persze ott volt a rivalda fény… Akkor a korona nem az én fejemre került,de ott voltam a közelében.
Már akkor, ott eldöntöttem: jövőre újra megpróbálom. Ám ezúttal nyerni mentem. Háttérbe szorult a magánélet, helyette elkezdtem edzeni. Jött a 2014-es döntő, és kimondták a nevemet! El sem hiszitek, mekkorát fordult akkor velem a világ… én is alig mertem elhinni. Még jóformán a koronát sem tudtam megszokni és már jött is a világverseny Japánban. Csodálatos élmény volt és rendkívül tanulságos: akkor jöttem rá, hogy mennyire az elején járok még az utamnak. Bekeményítettem.
Lehetőséget kaptam arra, hogy a 2015-ös évben elinduljak a Miss Face of Beauty világversenyén. Egyetlen korty alkohol, egyetlen kihagyott edzés sem volt ettől fogva. Török Krisztián (Griff Squash & Fitness Club teremedzője) az edzőm nem kímélt, én pedig elkezdtem élvezni az önfegyelem mámorító érzését. Még nyáron sem lazsáltam, aztán hamar jött az ősz, az indulás. Összehasonlítva Japánnal hatalmas volt a különbség : magabiztos voltam, tudtam mi várhat rám fényévnyi távolságra mindentől és mindenkitől…Minden napot élvezni akartam és maximumon  teljesíteni! Először a bikinis versenyben nyertem el a második helyezést, innentől már nem volt megállás: sorra kaptam a szalagokat, végül az első udvarhölgynek kijáró koronát.
CWQ_1288_nEO_IMG_nEO_IMG_nEO_IMG_nEO_IMG
A koronaátadás pillanata
Az edzőm gratuláló sms-e az elsők közt érkezett. Azt válaszoltam neki,hogy: egész idő alatt ez tartotta bennem a lelket:”behívok az utcáról bárkit és megcsinálja”
Hamarosan érkezett a válasz:
“…de nem így!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése