2014. augusztus 28., csütörtök

A szépségkirálynők élete 2014 - Lukács Réka

 A szépségkirálynők élete 2014 - 1. rész

Tavalyi sorozatunkban Ötvös Brigi, a Miss International Hungary 2013 cím tulajdonosa mesélte el tapasztalatait szépségkirálynőként. Mindennapjainak bemutatásával kísérhettük végig útján, amely a világ öt legszebb lánya közé vezetett - ezt persze, akkor még nem tudhattuk.

Nos, idén három szépségkirálynőnk van... Reméljük, az idei év még sikeresebbnek bizonyul majd, mint a tavalyi. Rendezvény szempontból ez mindenképpen igaz. Most a királynőkön a sor.


Az első, blogunkban bemutatkozó királynő: Lukács Réka, a Miss Grand Hungary 2013 cím birtokosa. Következzenek az ő sorai...

Szeretnék egy kicsit mesélni nektek a döntőt megelőző közel 4 hónapos felkészülésünkről. 3-an királynők lettünk, tehát valamit biztosan jól csináltunk, de ehhez az én esetemben nagyban hozzájárult a felkészítés. Nagyon sokat fejlődtem és tanultam ebben az időszakban. Sokan azt gondolják, hogy egy szépségkirálynőnek csak ki kell állni a színpadra, egyet mosolyogni és ennyi..
Szép és üres... Ez NAGY tévedés! Nagyon sok mindennek kell megfelelnünk, és nagyon nagy felelősség van rajtunk akkor ha már királynők vagyunk, hisz egy országot ítélnek meg a viselkedésünk tetteink alapján! És ami a legfontosabb, nagyon nehéz idáig eljutni! Ennek a 4 hónapnak nagyon sok nehéz pillanata volt. Sok mindenről le kellet mondjak ahhoz hogy idáig eljuthassak és soha nem adtam fel, pedig igen..! nagyon sokszor megtettem volna, hagytam volna az egészet "kinek van kedve megint felutazni Pestre, interjút adni, a külpolitikai eseményekről beszélni... angolozni" inkább elmegyek bulizni a csajokkal.



De nem , ezeket a gondolatokat hamar elhessegettem és csak a cél lebegett a szemem előtt! Igen én ezt akarom, ez az utam és meg lesz a gyümölcse a befektetett energiámnak és a lemondásnak és meg is lett! Már már annyira megszoktam hogy kb 0-24 óráig kamerát nyomnak az arcomba, nyilatkozzak, mondjam el a véleményem, stb. hogy a döntő napján mikor kimondtam az első szót, elszállt az izgulás... az összes... Én, aki minden vizsga előtt élet halál harcot vív önmagával annyira izgul. Ezt is a versenynek köszönhetem. A magabiztosságot. Ezen kívül megtanultam, hogyan kezeljem a negatív kritikákat, hogyan alkalmazkodjak ennyi lányhoz.. Hogyan dolgozzak csapatban... És persze nem is beszélve arról a rengeteg élményről amit átéltem, helikopterezés a Balaton felett, wakebordozás, F1...



Köszönöm, és úgy gondolom felkészülten vágok neki 3 hét múlva életem legnagyobb kalandjának egy hatalmas élményének: Thaiföldnek.

Aki bővebben kíváncs arra, hogy mi történt eddig, a lányokból hogy lett királynő: THE Beauty Pageant Reality

+Dalma Kármán +Dalma Nyitrai +Czeglédi Tamás +Tamás Czeglédi +Gábor Szilágyi +Szabolcs Gall +Brigitta Ötvös +Gábot Ingrid +Miriam Hema +Anna Tuba +Anikó Túri +turoczi anita +Beatrix Márton EuropeFace +Márton Koczor +János Gräfl +Dotti Polgár +Claudia Kozma +Bianka Horváth +Lilla Juhász +Bakó Anett +Adél Szőke +Patrícia Csernijenkó 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése