2014. augusztus 31., vasárnap

A szépségkirálynők élete 2014 - Kármán Dalma


A szépségkirálynők élete 2014 - 3. rész

Tavalyi sorozatunkban Ötvös Brigi, a Miss International Hungary 2013 cím tulajdonosa mesélte el tapasztalatait szépségkirálynőként. Mindennapjainak bemutatásával kísérhettük végig útján, amely a világ öt legszebb lánya közé vezetett - ezt persze, akkor még nem tudhattuk.


Most pedig Kármán Dalma, a Miss International Hungary 2014 cím birtokosa osztja meg velünk tapasztalatait:


Sziasztok! Első körben szeretnék egy  kicsit arról mesélni nektek,hogy hogyan is éltem meg a BP Realityt.
Mivel a szépségversenyzés terén ez egy igazán forradalmi újítás volt, senki nem tudta, hogy mire is kell számítani ezalatt a közel 4 hónapos felkészítés alatt. 



Mivel tavaly már indultam a Miss International Hungary versenyen úgy gondoltam, hogy idén is megmérettetem magam, mert érezhetően sokat fejlődtem egy év alatt. Igen, ekkor még ezt gondoltam, azonban álmomban sem sejtettem volna, hogy ez a 4 hónap ilyen nehéz lesz. Bevallom őszintén nekem ez az időszak egy hullámvasút volt, ami egyszer fent volt az egekben és minden erőmmel a győzelemre koncentráltam, egyszer pedig lent volt a völgyben és úgy éreztem: nekem ez sok.
 

Megterhelő volt minden héten új videót és képet készíteni, pénteki, szombati és vasárnapi programokon részt venni, mindenkinek megfelelni. Sokkal szívesebben lettem volna a barátaimmal a strandon, hiszen nyár volt..
 

Aztán ahogy telt-múlt az idő, egyre inkább kezdtem felvenni a ritmust! Már csak azért is, mert a szervezők olyan programokat biztosítottak nekünk, amelyeken talán soha nem tudtam volna részt venni.  Nagy öröm volt számomra, amikor ellátogattunk a Dankó utcai Hajléktalan Óvodába, ahová játékokat, ruhát vittünk a gyerekeknek, akik mindezt egy „Süss fel nappal” hálálták meg nekünk! J


De kiemelném még a Wakeboard oktatást az Omszki-tónál, az OffRoad-ot a Hungaroringen, a FitBalance rendezvényt és a segwayezést, amelyek hatalmas élményt nyújtottak nekem!  Ezenkívül a felkészítő napokon járás, beszédtechnika, riportadás „óráink” is voltak és természetesen a sok-sok elengedhetetlen angol óra.
Ezalatt a 4 hónap alatt sikerült megtapasztalnom, hogy szépségkirálynőnek lenni nagyon hálás de nagyon összetett és felelősségteljes feladat is!!


Emlékeztetőül Nyitrai Dalma és Lukács Réka első bejegyzései itt és itt olvashatók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése