2016. március 29., kedd

Sokként ért a hír!

Nem számít semmi, az se, hogy a magánéletem tönkremegy, de bizonyítanom kell...! - Végig ez járt a fejemben!

Életem során már álltam többször színpadon és koronával a fejemen, de ez a lehetőség most jött el! Nem csak itthon, egy lányként képviselhetem önmagamat, hanem nőként egy egész országot. Az Én országomat, Magyarországot!
Sokként ért a hír!

Szívem tudta, hogy elkell fogadnom a lehetőséget, viszont az eszem ezt állandóan kétségbe vonta! Akarok-e újra közjelenség lenni, hiszen végre sikerült kicsit láthatatlannak lennem?! Munka mellett, hogy fogom mindezt megoldani? Ezek a kérdések voltak a fejemben, de DÖNTÖTTEM!

Ki kell mennem, mindent félredobva... NEM SZÁMÍT SEMMI,AZ SE,HOGY A MAGÁNÉLETEM TÖNKREMEGY,DE BIZONYÍTANOM KELL..!

Egy sűrű hónap következett... Első lépésként meg kellett oldanom minden napomat úgy, hogy egyszerre két ember életét éljem meg!

Pető Laura, szépségkirálynő és Pető Laura, mint egy étterem dolgozója.

Ugye, milyen vicces ezt a két megnevezést látni egymás mellett? Kicsit idegen, mégis én vagyok, mind a kettő! A felkészülés elkezdődött... minden reggel edzés, majd munka... És így tovább! Az utolsó hétben már éreztem, csökken az erőm. De tudtam, hogy menni kell tovább! Csak elfelejtettem valamit... másokkal és önmagammal törődni! Másokkal, akik fontosak nekem, családom, párom, barátaim.
Így történt tehát meg az, hogy indulásom előtt 3 nappal véget ért a párkapcsolatom. Milyen kegyetlen az élet... valamit megkapsz, valamit pedig elvesz!- Ez a szakítás előbb-utóbb bekövetkezett volna, hiszen az idő fogságában éltem..

…s az időmet jelenleg arra használtam fel, hogy a Miss Europe World világversenyen teljesítsek! Hogy lelkileg miként éltem meg a kint töltött 3 hetet??
A következő blogomban kiderül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése